A Bács-Kiskun vármegyei Rendőr-főkapitányság és Baleset megelőzési Bizottság tavaly megkezdett baleset megelőzési kampányát indulása óta támogatja a Szentkirályi Magyarország Kft. elnöke, Balogh Levente. A kampány most egy meglepő felületen folytatódik: a Szentkirályi ásványvizes palackok címkéin Balogh Levente személyesen figyelmeztet a biztonságos autóvezetésre.
  
A kampány során az üzletember és a vármegyei rendvédelmi szerv különböző hasznos tartalmakkal és tevékenységekkel hívja fel a figyelmet a felelős autóvezetés fontosságára, kiemelt figyelmet fordítva az alkoholfogyasztás veszélyeire. A kezdeményezés fő üzenetét gyakorlati tanács formájába ültették át, ami a szoros együttműködésnek köszönhetően februártól felkerül a Szentkirályi ásványvizes palackokra. Az új címkéken Balogh Levente szólítja meg az embereket, aki azt szeretné elérni, hogy az aktivitás minél többekhez eljusson:

„Még tavaly, az indulásakor csatlakoztam a térségünk baleset megelőzési kampányához. Főbb céljai, hogy felhívják a figyelmet a telefonozás, alkoholfogyasztás és a vezetés mérgező kapcsolatára, és a biztonsági öv fontosságára. Ez az üzenet kiemelten fontos számomra, ezért is szerettem volna, hogy az új címkéken a nevem mellett az arcom is megjelenjen.”

A Szentkirályi ásványvizes palackok új címkéjével, amin a „Ha vezetnem kell, ásványvizet iszom” szlogen szerepel, a fogyasztók februártól találkozhatnak a Bács-Kiskun vármegyei üzletek polcain.

 
XXX
  
Szentkirályi Magyarország 

A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente, miután a Mattoni 1873 Csoport 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. üzleti tevékenységét. A felvásárlást követően a tulajdonosok a Szentkirályi Magyarország vállalati márka alatt integrálták a korábbi Szentkirályi és magyar Pepsi operációkat, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.    

A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7UP, Mountain Dew, Gatorade, Guarana No Sleep, Lays, Doritos és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.